W związku ze zmianami wprowadzonymi przez Radę Ministrów w funkcjonowaniu administracji publicznej, Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie informuje, iż utrzymuje bezpośrednią obsługę klientów z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych w sprawach, w których zachodzi konieczność odbioru dokumentów w formie papierowej (np. wypis i wyrys do przedłożenia w kancelarii notarialnej).
Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy Państwa do załatwiania swoich spraw bez osobistej wizyty w urzędzie korzystając z innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e- mail, GEOPORTAL, ePUAP, poczta tradycyjna. Wykaz danych kontaktowych znajduję się na stronie internetowej w zakładce KONTAKT.
Bezpośrednia obsługa klientów odbywa się w godzinach od 745 do 1515. Zalecane jest umawianie się na określony dzień i godzinę przyjęcia za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego dostępnego na stronie internetowej www.podgik.rzeszow.pl w zakładce REZERWACJA INTERNETOWA lub bezpośrednio na stronie https://kolejka.podgik.rzeszow.pl .
Klientów osobiście załatwiających sprawy w PODGiK prosimy o dostosowanie się do zasad bezpieczeństwa zdrowotnego obowiązujących na terenie budynku.
W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa interesantów jak też pracowników urzędu, w siedzibie PODGiK obowiązują zasady reżimu sanitarnego dla osób przebywających na terenie budynku, tj.:
1. Obowiązkowe zakrywanie ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy lub kasku ochronnego.
2. Po wejściu do urzędu obowiązkowa jest dezynfekcja rąk płynami dostępnymi na terenie budynku.
3. Zachowanie dystansu społecznego – odległości minimum dwumetrowe pomiędzy osobami oczekującymi na załatwienie sprawy.
4. Obsługa interesantów odbywa się wyłącznie na parterze budynku PODGiK w sali obsługi klienta.
5. Obowiązuje system kolejkowy, należy pobrać bilet z biletomatu i czekać na wezwanie.
6. Osoby które dokonały rezerwacji wizyty internetowej nie pobierają biletu z biletomatu a przychodzą punktualnie na umówioną wizytę i czekają na wezwanie pracownika.
7. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi nie może być większa niż 1 osoba.
Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów jak też pracowników urzędu, wprowadzono w PODGiK szereg rozwiązań sprzyjających sprawniejszej obsłudze, ograniczających możliwość zarażenia się wirusem SARS-CoV-2. Stanowiska obsługi zostały zabezpieczone. Pomieszczenia są dezynfekowane, a pracownicy zostali wyposażeni w środki ochrony osobistej.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami PODGiK.